Thursday, May 22, 2014

Yoyogi NARU 1st Jazz Live

先週の土曜日に東京の代々木NARUで歌いました!!!

素晴らしいピアニスト、ベーシストとボーカリストの方々でした。

とても楽しかったでした。

来ていただいたお客様にありがとうございました!!!

応援ありがとうございました~

是非、今度も宜しくお願い致します。



Last Saturday, I made a Jazz Live in NARU Yoyogi, Tokyo.

Superb pianist, bassist, and vocalists!!

Really enjoy my time singing in NARU Yoyogi.

Thank you for everyone who came to hear me Jazzing in NARU Yoyogi.

And of course thank you for your support!!!

Hope to see you again in my next live!!!

Love you all!!!





.


No comments:

Post a Comment