Friday, May 30, 2014

Dinner with Selangor Chief Minister and A capella @ Malay Kampung Restaurant, Tokyo マレーシアの大臣とのディナー + アカペラ @ マレーカンポンレストラン、東京

Dinner with Selangor Chief Minister and A capella @ Malay Kampung Restaurant, Tokyo
マレーシアの大臣とのディナー + アカペラ @ マレーカンポンレストラン、東京

Today, after symposium in Omiya, I went for a dinner with Selangor Chief Minister (Tan Sri Dato' Seri Abdul Khalid Ibrahim) in Malay Kampung Restaurant, Tokyo.
I was a wonderful evening with all delegates from Malaysia and also students from Malaysia (around 15 persons).

After the dinner, I sang a capella  songs. The songs were Summertime and Dan Sebenarnya.Everyone seem happy to hear me singing, but I was not satisfied with my singing.

Recently, I had been thinking to brush my skills to sing a capella, because lots of people asking me to sing a capella since I came to Tokyo.

Wish me luck!!!!!

今日の夜にはマレーシアの大臣 (Tan Sri Dato' Seri Abdul Khalid Ibrahim)とマレーカンポンレストラン、東京でディナーを食べました。
政府関係の方々とマレーシアの学生(15人)くらい、楽しく会話しながら、美味しいご飯を食べました。

ディナーの後に私はSummertime と Dan Sebenarnya をアカペラで歌いました。皆様は楽しんでる様でしたが、自分はまだまだと思いました。

アカペラ頑張ろう!!!!!




大臣との写真。
With the Chief Minister. 


歌っている最中でした。
While singing. 


No comments:

Post a Comment