Saturday, May 24, 2014

銀座でアカペラ・A capella @ GINZA

銀座でアカペラ・A capella @ GINZA

 今日の昼にはマレーシア政府の関係者と銀座のラサ・マレーシアでランチを食べました。料理はすごく美味しかったです!!!

そして、食後に偉い方から歌のリクエストがあって、“上を向いて歩こう”をアカペラで歌いました。世界中の皆様分かるだろうなと思いつつ歌いました。私にとって、2回目のアカペラでした。緊張しました。

きゃーーーー

歌った後に、皆様から大変好評だったので、今度のライブはアカペラにしますかw

皆様ありがとうございました。


Today afternoon, I had a lunch with representatives from Malaysia Gov. at  Rasa Malaysia in Ginza.

Well, the food was delicious and the service was tip-top.

Then, after the lunch, someone (who is very very important person) in the group ask me to sing a song.

I choose " Ue wo muite arukou" or known as "Sukiyaki" and considering they knew the song. I was so nervous to sing in front of these important people.

I don't have my band with me and I decided to sing the song in A capella way.

Thank GOD, after I sang people, they said that they enjoyed the A capella idea.
Thank you everybody!!!









No comments:

Post a Comment