Thursday, May 22, 2014

GateOne Live

昨日の夜、GateOne(東京)でちんさん、山本さんとまりこさんのライブを聞きに行きました。

そのときに、私が先週の土曜日に代々木NARUで歌ったということがこのすばらしいミュージシャンたちが知っていました。

そして、そのライブで一曲歌うことになりました。

ちょうど、夏が近いかなと思って、Summertimeを選曲しました。

きゃ〜 すごく緊張しました。声が出ないかと思いました。

でも、なんとかうまく行きました。神様、ありがとうございました。

そして、ちんさん、山本さん、まりこさん、ありがとうございました!!!!

すごく感謝しています!!!

また、よろしくお願いいたします。


Yesterday night, I went to Chin, Yamamoto and Mariko jazz live in GateOne Tokyo.

Out of the blue, they asked me to sing one song because they knew about me singing in NARU Yoyogi last Saturday. 

So, I chose Summertime.

I was just too nervous, at one point I thought my voice won't come out.

But, everything went smoothly. Thank you so much GOD.

Of course special thanks to Chin, Yamamoto and Mariko!!! 

I was very happy the chance that you gave.

I am looking forward to sing with you all again in the future.







No comments:

Post a Comment