Wednesday, March 15, 2017

Will be updated soon!!!

Dear all,

I am sorry for keeping silent for the last 2 years.
I had been busy with my doctoral study, and I finally get my "Doctor of Engineering" in Chemical Engineering.
It's been a long journey, and I appreciated all those experiences and hurdle I got during my doctoral study. Those things really build me as a critical and creative human being. Most of all, how to think. Thanks to all that been there for me.

So, I will post many throwback photos, memories, etc during my doctoral study in the near future.

Stay tuned!!!

皆様、

2年間ずっと黙ってて大変申し訳ございませんでした。
博士後期課程の勉強で、様々な試練を乗り越えるために、一時すべての活動を休止しました。
しかし、来週に私は博士号(工学)を修得します。
この2年間は短く感じてしましました。そして、様々な経験と考え方を勉強し、自分が2年前と比べにできない成長しました。本当にありがとうございました。

来週から思い出の写真などアップします。

今後もよろしくお願いいたします。

No comments:

Post a Comment