Sunday, March 9, 2014

Thank you!!!

昨日の卒業ライブは満席でした!!!

お客様と演奏中にずっと立ち見のお客様にもありがとうございました。

今まで、北海道の方々からの応援は心から感謝しています。皆様のおかげで私はここまで来れました。また、室蘭と北海道でライブやりますので、是非聞きにきてね〜

今年の4月からは東京でジャズと勉強を頑張ります!!!

いろいろありがとうございました。

また、よろしくお願いします^_^


Last nite Jazz live was full house. Thank you for came to my graduation live!!! 

Thank you for your support in my Jazz's life in Muroran and Hokkaido.

I will do my best in Tokyo for my Jazz and studies!!! ^_^

Please come again to my Jazz live in Muroran and Hokkaido. 












No comments:

Post a Comment