Sunday, June 30, 2013

ライブ

来週のライブです。


L2N ジャズライブ
日 時:7月06日(土)  
Open:18:00 START 18:30
会 場:コミュニティスペース『Tanne(タンネ)』
チケット:500円
当日もマレーシアチキンライスを販売しています。(10食限定)

L2N Jazz Live
Date: July 6th (Saturday)
Open:18 o'clock
Start: 18:30 o'clock
Place: Community Space Tanne
Ticket: 500yen
We also sell Malaysia Chicken Rice
(only 10 plates) 


Thursday, June 13, 2013

ライブ

I will have live at HOQSEI this June 16 (Sunday) from 19:30 o'clock. 

Nisa (vo), 
Yasuo Kakudate(Bs), 
Tooru Fujinaga(Pf)

The building is situated at
Muroran, Midori-cho,2-1
This live is for the98th anniversary of HOQSEI building. 
The building will be open to public during that day. 
See you there!!

今週末の6月16日(日曜日)に19:30時から北星株式会社にジャズライブをやります。
ミュージシャンは
Nisa (vo), 
Yasuo Kakudate(Bs), 
Tooru Fujinaga(Pf)

北星株式会社の住所は
室蘭市緑町2番1号。

このライブは北星株式会社の建物の98周年の祝いです。その日には、特別に建物が一般公開されるです。
お待ちしております!!

Sunday, June 9, 2013

ライブ

昨日のライブはとても楽しかったです!!
また、やりたいです!!
今度もよろしくお願いします^_^

Last night live was very fun!! 
Lets do it again!! 
Thank you everyone

ライブ

Today I will have a live at Live Cafe SOLiSTE from 19 o'clock. 
The music charge is 1000yen. See you there!!! 
I will perform with 
Yasuo Kakudate(Bs), 
Tooru Fujinaga(Pf), 
Hisao Fujii (Gt),
Atsushi Asami (Tp)、
Atsushi Kawabata (Dr)


今日、19時からライブがありますよ!!お待ちしております!!よろしくお願いします。

M's Night~巳年マスター今年で36歳 生誕祭
日 時:6月09日(日) Open 19:00 START 19:30
会 場:LiveCafe SOLISTE
入場料:1000円 (+1drink)
バンド:Nisa (vo), 角館康夫(Bs), 藤井久雄(Gt), 吉永徹 (Pf) ), 浅見 篤志(Tp), 河畑 敦史(Dr)

Saturday, May 11, 2013

NHK interview!!

先週の金曜日(5月10日)に私が入ってた室蘭工業大学ジャズ研究会にNHKの取材が来ました!!
緊張しました。
いつテレビに放送されるのは、ワクワクしてます。

Last Friday(May 10th) NHK came to MIT Jazz society for interview!!
All of Jazz Society members were nervous during the interview.. 
Can't wait for the broadcast. 


Jazz Clinic

先週、5月5日(日曜日)、NYで活動してるドラマ新井田孝則さんのジャズクリニックを受講しました。プロの方とプロを目指してる方を参加しました。自分もプロジャズボーカリストになりたいです!!

Last week I went to Takaniro Niida( Drummer in NY) Jazz Clinic. 
Pro and semi-pro were attended this clinic including me.. I also want to be pro jazz vocalist one day!! 

Friday, April 26, 2013

I as a percussion

とても美しい音楽です!!
今日、パーカッションをやりました~w

Beautiful music!!
Today I played percussion..